Umowa o budowie i modernizacji infrastruktury drogowej na terenie miasta Tarnobrzega
W dniu 20.03.2024r. wspólnie z innymi wykonawcami podpisaliśmy umowę na wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie miasta Tarnobrzega”.
Inwestora reprezentował Prezydent Miasta Tarnobrzega Dariusz Bożek, naczelnik Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego i Drogownictwa Barbara Trzeciak, oraz Agnieszka Straburzyńska z Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miasta. W imieniu WOD-BUD Sp. z o.o. obecni byli: Wiceprezes Mirosław Gucwa oraz Dyrektor Zarządzający Robert Ślusarz.
Cieszymy się, że wspólnie z innymi wykonawcami będziemy realizować tak dużą inwestycję składającą się aż z 13 zadań, dzięki której zostanie zmodernizowane 15 ulic w mieście. Kwota inwestycji to niemal 30 mln złotych w części dofinansowana w drugiej edycji Rządowego Funduszu „Polski Ład” – Programu Inwestycji Strategicznych.
WOD-BUD będzie realizował następujące zadania:
Zadanie nr 2: Przebudowa dróg – Czereśniowa, Wyspiańskiego:
- a) Przebudowa drogi wewnętrznej- ulica Czereśniowa boczna na osiedlu Podłęże w Tarnobrzegu.
- b) Przebudowa drogi wewnętrznej od ulicy Wyspiańskiego do ulicy Tracza wraz z budową nowych miejsc parkingowych przy SP4 w Tarnobrzegu.
Zadanie nr 6: Przebudowa ul. Sobowskiej w zakresie budowy chodnika wraz z odwodnieniem drogi w Tarnobrzegu.
Zadanie nr 8: Przebudowa drogi gminnej ul. 12-go Października w Tarnobrzegu.